Heavy Metal Machines
Heavy Metal Machines is a one of a kind Free-to-Play Multiplayer Vehicular Combat game where players engage in 4v4 intense battles, controlling lethal vehicles in post-apocalyptic arenas. A WHOLE NEW EXPERIENCE HMM's combination of unique vehicles, fast-paced combat, and post-apocalyptic sports arenas will take you to a whole new gameplay experience. A ROSTER OF UNIQUE VEHICLES Ranging from a car crushing Monster Truck and a heavy armored Tank to a blade thrower Motorcycle and a magnetic Tow Truck, each of the many vehicles has a different set of weapons and gameplay styles that bring a wide range of strategic possibilities to each match. BECOME A METAL GLADIATOR You can play HMM casually, or if you want to spice things up, join the Ranked Mode to be godlike, or create your Team and bring it to the Colosseum, an in-game Tournament, to battle for prizes and prestige. NEWCOMERS ARE WELCOME If you are new to HMM, no worries! Training modes are available to sharpen your skills. COMPETITION If you feel competitive, you can participate in Community Tournaments, or even the Metal League, Heavy Metal Machines' Official Tournament, that features cash-prizes to fuel the game's Esports scene. PLAY TOGETHER Meet new players in the game or bring your friends for way more fun! MAY THE BEST GLADIATOR WIN HMM is free-to-play and not pay-to-win. Rest assured that there is no way to buy in-game items that give vehicles gameplay advantages.