ROUNDS
Wave your noodle arms around to assert dominance! Experience hype-filled dueling! Shoot, block, and jump your way to victory with your shotgun-rocket-launcher-that-shoots-heat-seeking-bouncy-missiles or one of the other over 11.2 million different powerup combinations.