Glover (QUByte Classics)
The cult classic from the '90s returns! Glover is a charming 3D platformer where you control a magical glove on a quest to restore balance to the kingdom. Roll, jump, and manipulate your magic ball to solve puzzles, overcome challenges, and defeat the evil glove threatening the world!