Slime 3K: Rise Against Despot
DECKBUILDING MEETS MEATGRINDING Slime 3K adds strategic depth and more creative experimentation to the survivor-like formula by introducing a deep deckbuilding system. Unlock, upgrade, mix and match your cards to stock up an impressive arsenal of zany weapons and traits. Create the perfect bloodbath loadout for each run! SURVIVE THE ONSLAUGHT Your enemies get stronger every minute, and so should you! Explore tons of fun approaches to good ol' annihilation — electrocute everyone, throw acid on the floor, mow down puny humans with an AK-47, summon zombies, or throw explosive watermelons! GOTTA BLOB 'EM ALL Get ready to take on every creation the mad Despot can come up with: knights, mutants, cyborg abominations, ballerinas, stilt acrobats, carnivorous tomatoes, and Despot knows what else. The tiny pink humans make such a satisfying pop when you crush them!