Bluey's Quest for the Gold Pen
Explore Bluey’s World of Play! Join everyone's favorite blue heeler with a new story by the show's creator in Bluey's Quest for The Gold Pen. When Dad snatches the Gold Pen Bluey needs to finish her drawing, Bluey and her family are swept into a world of fun and adventure. Explore charming, hand-drawn worlds, uncover hidden treasures, and solve playful puzzles as you help bring the Gold Pen home. Written by Joe Brumm, this original story features fully-animated cutscenes and exploration-focused gameplay, designed to be enjoyed by fans of all ages. Key Features: An Original Bluey Story. Written by Bluey creator, Joe Brumm, this adventure captures the warmth, humor, and heart of the beloved series. A World Drawn from Play. Explore nine charming, hand-drawn worlds — from golden beaches and snowy mountains to the iconic Australian Outback and beyond. Wild Rides & Playful Exploration. Travel by boat, bike, jetpack, and glider on a fun-filled quest. Fun Challenges & Playful Puzzles. Help Bluey and Bingoose outwit pesky cane toads, sleepy council workers, and naughty bin chickens by finding clues, solving puzzles, and uncovering hidden treasures. Fully-Animated Story Moments. Expressive cutscenes bring Bluey’s world and adventures to life. An Experience for the Whole Family. Easy-to-learn controls make this adventure fun to watch, share, and take turns playing.