REMEDIUM: Sentinels
REMEDIUM: Sentinels is a roguelite fast-paced auto-shooter that is set in the same world as REMEDIUM game. It has been more than a hundred years since the Grey Plague has won turning most humans into vicious mutant freaks, and only a handful of cities still stand amidst the death and chaos that consumed the land. You control a Sentinel created by alchemists with only one goal - defend the cities against the endless hordes of mutants until your reactor dies. Combine items and alchemical elements to acquire more and more weapons and create unique builds!