Dog Man: Mission Impawsible Demo
Join Dog Man and the Supa Buddies on an epic adventure! Dog Man: Mission Impawsible brings the beloved book series to life! Dive into this action-packed, humor-filled adventure. The key to the city has fallen into the hands of a supa bad guy, unlocking all the prison doors and releasing many evildoers. Help Dog Man and his friends chase down the supa bad guys in their most impawsible mission yet! Switch between Dog Man and his Supa Buddies, each with their own special abilities and gadgets such as Rockets Boots, Retractable Claws and Dirt Proof Pants. Together you can overcome challenging obstacles and defeat powerful bosses.