Rise Eterna
Feed your nostalgia with a tactical RPG inspired by the greatest classical titles. Take on an adventurous journey, meet a whole range of unique characters, and immerse yourself in an engaging storyline. Recruit up to 14 characters, each with their unique abilities, and defeat your worst nightmare in epic fights. Unveil a dark and mature story focused on the relationship between two lost souls trying to discover the meaning of there life, fighting side by side.