MY HERO ULTRA RUMBLE
LET'S GET READY TO RUMBLE! Leap into the fray with your fellow heroes...and villains! Use communication, tactics, and synergize Quirks with your team of 3 to be the last ones standing in this 24-player Battle Royale! MAKE THE MOST OF YOUR QUIRK! Pick up your favorite characters from a quirky roster divided into 5 archetypes: Strike, Assault, Rapid, Technical, and Support. The strengths of each character are completely different depending on their unique Quirk. COLLECT ITEMS AND GET STRONGER! Find items, interact with civilians, and defeat opponents to improve your abilities and get the upper hand over other teams! CUSTOMIZE YOUR EXPERIENCE! Unlock new characters and customization options by gaining experience and completing missions. Participate in seasonal events and try your luck with tickets to glam up with exclusive items! The game will be updated each season to include new elements, focusing on new characters and costumes! Jump in and get a hold of the rapidly changing battle conditions! *This game is meant to be played online only. It cannot be played in offline mode. *An internet connection is required to play this game. *The service and its contents are subject to change or end without prior notice.