WUCHANG: Fallen Feathers Deluxe Edition
WUCHANG: Fallen Feathers Deluxe Edition includes: - WUCHANG: Fallen Feathers Base Game 9 Costumes: - Tiger of Fortune Costume - Draconic Resurgence Costume - Soul Ritual Robe Costume - Overlord’s Regalia Costume - Forged Iron Costume - Radiant Costume - Duskhaze Bamboo Costume - Draconic Duskdance Costume - Draconic Dawnkdance Costume 8 Weapons: - Watcher’s Gaze (Sword) - Dragoncoil Lance (Spear) - Eternal Sovereignty (Dual Blades) - Moonlight Dragon (Sword) - Hooked Blade Spear - Blazing Nightlotus - Swanblade - Redcoil Waraxe 1 Skill Upgrade Item - Blood of Changhong Skill Upgrade Item (Large) WUCHANG: Fallen Feathers is a soulslike, action RPG set in the land of Shu during the dark and tumultuous late Ming Dynasty, plagued with warring factions and a mysterious illness spawning monstrous creatures. Become Wuchang, a skilled pirate warrior struck by amnesia, who must navigate the uncertainties of her mysterious past while afflicted by the horrific Feathering disease. Explore the depths of Shu, enhancing your arsenal and mastering new skills harvested from fallen foes. Evolve your fighting style by sacrificing elusive Red Mercury and further develop new techniques obtained throughout your journey. Battle against grotesque abominations, drawing on ancient lore to challenge the creeping darkness that threatens the humanity that remains. Your quest for truth will take you through forgotten temples, overgrown ruins, and shadowed paths fraught with peril. As you piece together Wuchang's lost memories, your choices will lead you to one of several endings—each determined by the choices made, secrets unearthed and the allies you choose to trust. Immerse yourself in a rich storyline, dynamic combat system, and breathtaking visuals that offer an unforgettable adventure through lands veiled in chaos and death. Will you reveal the truths of Wuchang's curse and bring peace to Shu, or will you succumb to the encroaching horrors? The fate of the land rests in your hands.