LUMINES REMASTERED
LUMINES REMASTERED brings minimalism to the puzzle genre where the fusion of light and sound sets the stage for a two-color falling block experience in HD and 4K. Groove to electronic jams while strategically dropping blocks before the BPM bar sweeps combos clean after each measure. Feel the sound: Play over 40 skins with electronic atmospheres from chill to upbeat. Shuffle skins (like a music playlist) as more are unlocked in a new Shuffle mode. Feel the challenge: Faster tempos means less time to make combos, but slower songs can mean uncleared stacks. You’ll get hooked. Feel the fun: Take the challenge to unlock all skins and avatars, play against friends in local VS 2-player mode, or climb the ranks to the top of the online leaderboards. Feel the vibration: Turn on Trance Vibration and sync multiple Xbox One controllers to feel the bass across your body.