Song of the Deep
Song of the Deep is a metroidvania-style action-adventure game following a young girl’s quest into the unknown to find her missing father. Combining discovery, skill, and suspense with an unforgettable narrative, this underwater journey will challenge players to explore, experiment, and skillfully navigate a vast ocean landscape.