Among the Sleep - Enhanced Edition
Among the Sleep is a psychological horror game where you get to play as a two year old child. You get to experience the world through the eyes of a toddler with a vivid imagination that could easily scare your pants off. Welcome to an atmospheric horror game with an eerie feeling of helplessness. You are abruptly awoken one night and find the house completely dark and empty. You start searching for your mother, but she is nowhere to be found. What you find is a teddy bear that warns you that everything is not all right and that it is crucial to find out what is going on. This is the start of your dark adventure in the world of a scared child.