Torchlight II
Play Torchlight II on Xbox One and receive an exclusive pet: Molten Imp. The award-winning action RPG is back, bigger and better than ever! Torchlight II takes you back into the quirky, fast-paced world of bloodthirsty monsters, bountiful treasures, and sinister secrets - and, once again, the fate of the world is in your hands. Torchlight II is fast, fun, and filled to the brim with action and loot. Adventure solo or form a party online with your friends.