Batman: Arkham Knight Premium Edition
Includes the main game and the season pass. In the explosive finale to the Arkham series, The Scarecrow returns to unite an impressive roster of super villains, including Penguin, Two-Face and Harley Quinn. Batman: Arkham Knight introduces Rocksteady's Batmobile, which is drivable for the first time in the franchise. This legendary vehicle combined with the acclaimed gameplay of the Batman Arkham series, offers gamers the ultimate Batman experience as they tear through Gotham City. This season pass for Batman: Arkham Knight features new story missions, more supervillains invading Gotham City, new legendary Batmobiles, advanced challenge maps, alternative character skins, and new drivable race tracks.