Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
OPERATE WITHOUT RESTRICTIONS Sam is back in his tactical suit and goggles, more lethal and agile than ever. Granted the freedom to do whatever it takes to stop the Blacklist, he races across the globe to uncover the source of this devastating threat. OWN YOUR PLAYSTYLE Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist builds on the franchise’s stealth roots while expanding into action and adventure. Players can define their own playstyle and are rewarded accordingly: - Ghost players remain undetected. - Assault players confront threats head-on. - Panther players strike silently and lethally with precision. TOOLS OF THE TRADE Take down the Engineers using advanced gadgets like the upgraded Snake Cam and the Micro-trirotor Drone. Fan favorites return, including the Sticky Shocker and the brutal curved Karambit knife. Stealth enthusiasts can abduct and carry enemies, while the Killing in Motion system lets players mark and execute multiple targets in one fluid, cinematic move. BUILD A NEW ECHELON Sam is forming a new Echelon unit: his team, his rules. Anna “Grim” Grímsdóttir returns as technical operations manager, CIA operative Isaac Briggs brings firepower, and hacker Charlie Cole rounds out the crew. Fourth Echelon operates from the Paladin, a repurposed stealth airliner equipped with unlimited resources and cutting-edge tech. Please note: online features for this game are no longer supported. Multiplayer and co-op modes are no longer functional.