I Am Bread
Embark on an epic journey to become toast! Take on all hazards to deliciousness as you embark on your adventure throughout the home of Bob. the unsuspecting owner: from the kitchen, through the house, to the lounge, and then venture outside into the garden and beyond. Is Bob going mad, or has a slice of bread really come to life? You may even have met Bob before, he's the passive patient from Surgeon Simulator and this explores the story of his downfall that leads him to the operating table . . . In addition to the deepest story ever seen in a videogame, about a slice of bread, there are a wealth of baked options to sink your teeth into. Additional game modes and other types of bread will cater for all tastes! Set speed records racing across the levels as a bagel; realise your destiny as crispbread in cheese hunt mode; relieve your stress as the baguette and smash everything in sight in rampage mode. Oh, and did we mention bread goes into space too?