Sniper Elite 3
NORTH AFRICA 1942. Germany plans to build a wonder weapon – with the power to crush any Allied forces in its path. Sabotage their plans or the resistance is over. Stalk the shadows in silence or go loud in the blink of an eye. Relocate away from danger and hunt on your own terms in expansive non linear levels, with more choice, longer shots and verticality than ever before.