Hunt The Grey Wolf
Hitler, Allied code name “Grey Wolf”, and his double have embarked upon a secret trip to the town of Tobruk in 1942. In order to prepare for the crucial final shot, you must infiltrate the ancient streets and crumbling rooftops using stealth and distraction. With an expansive open environment, and randomized target identities, journals and locations, no two playthroughs will be the same. Can you tell fact from fiction, the real target from the double?