>observer_
What would you do if your fears were hacked? The year is 2084. You are Daniel Lazarski, an elite neural detective known as an Observer, and part of a corporate-funded police unit whose purpose is to hack and invade suspects’ minds. When you receive a mysterious message from your estranged son, a high-level engineer for the almighty Chiron Corporation, you journey to the seedy Class C slums of Krakow to investigate. As you hack into the minds of criminals and their victims to find clues, you are forced to relive their darkest fears. How far will you go to discover the truth? Developed by Bloober Team, the creators of Layers of Fear, >observer_ is a cyberpunk horror game meant for mature audiences. What you see will disturb you.