SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET
Your choices are heavier and faster than a bullet. Now YOU are the protagonist of your own TPSRPG. SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET enhances third person-shooter combat with RPG levels, experience points, and story elements. Set in Gun Gale Online, a world of guns and steel, players will get to experience logging in as a new character, partnering up with a rare support AI found by chance called ArFA-sys, and walking the path of a hero. Develop your avatar double as you see fit, master a wide array of weapons and skills, and learn to survive in your personal warzone. Players can also enjoy co-op and PvP using the weapons they’ve found with their customized character. *Only a limited portion is playable in the trial version. *The trial version contains a level cap for created characters. *The number of characters is limited in the trial version. *Save data created in the trial version can be imported to the full retail game.