Assassin's Creed Origins - Deluxe Edition
The Deluxe Edition includes the base game and the Deluxe Pack: - Ambush at Sea exclusive mission - Desert Cobra Pack: 1 outfit, 1 mount, 2 weapons, 1 shield - 3 Ability Points Explore Ancient Egypt in this action-adventure game. Battle powerful enemies, unveil conspiracies, and discover the origin story of the Assassin’s Brotherhood. A COUNTRY TO DISCOVER From deserts to lush oases, from the Mediterranean Sea to the tombs of Giza, sail down the Nile, and fight your way against dangerous ancient factions and wild beasts as you explore this gigantic and unpredictable land. EMBRACE ACTION-RPG Experience a completely new way to fight. Loot and use dozens of weapons with different characteristics and rarities. Explore deep progression mechanics and challenge your skills against unique and powerful bosses. A NEW STORY EVERY TIME YOU PLAY Engage in multiple quests and gripping stories as you cross paths with strong and memorable characters, from the wealthiest high-born to the most desperate outcasts.