N++ (NPLUSPLUS)
This is the long-awaited sequel to the legendary N+, rewritten from scratch to be bigger, better, and more beautiful in every way. N++ is a fast-paced, momentum-based platformer about darting around obstacles, narrowly evading enemies and collecting gold in a beautiful minimalist landscape. N++ is all about using your momentum to complete levels and get high scores, but in this sci-fi world, there’s a slew of inadvertently homicidal enemy robots trying to prevent you from completing your goal. Through the hand-crafted (NOT procedurally generated) levels, you’ll experience platforming at its most intense. Using only your fluid movement, you need to ‘solve’ each level and get to the exit. In addition to the lengthy and challenging single player campaign, we’ve packed a ton of features into this one last entry in the N series including: -4340 hand-made levels -Custom Levels, Level Editor & Global Level Sharing -Leaderboards and replays for every level (even the ones you make) -Local Co-op Mode (up to 4 players) -Local Competitive Mode (up to 4 Players) -Hardcore Mode, an intense single-player challenge which only the best ninjas will survive -Intense, hidden Secret challenges to discover -63 tracks by top electronic artists -119 different color palettes let you customize the game’s look and keep it fresh every time you play -and more!