6180 the moon
Let's super high jump through the screen! 6180 the moon is a platformer game with a unique mechanic. It offers a fresh, unseen game play style by connecting the top and bottom of the screen. This allows in a mechanic with delightfully long jumps and no fear of "slipping" to death. In addition to the unique gameplay, 6180 the moon delivers a unique storyline. The Sun has gone. The Moon sets off on a journey to find the Sun. Along the journey will be hazardous courses and deep realizations.