Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate HD
This Castlevania: Lords of Shadow sequel reveals the story of the Belmont’s, as they battle destiny across generations, to discover their true fate. Trevor Belmont, knight of the Brotherhood of Light, embarks on an epic quest to avenge his mother, killed by his father, Gabriel. Once Gabriel Belmont, now the all powerful Dracula, he declares war on the Brotherhood, leading to a cataclysmic showdown between Father & Son!