The much-awaited sequel to Pac-Man Championship Edition! Featuring eye-popping 3D graphics and funky visuals, the latest version of the classic game takes chomping and chasing through mazes to a whole new level! Make up to four ghost trains for maximum chompage! New modes include Score Attack and an Adventure Mode with fast fleeing fruit, big bad bosses, ridiculous remixed rules, and more!