Warframe
Awaken as an unstoppable warrior and battle alongside your friends in this story-driven free-to-play online action game. Confront warring factions throughout a sprawling interplanetary system as you follow the guidance of the mysterious Lotus and level up your Warframe, build an Arsenal of destructive firepower, and realize your true potential across massive open worlds in this thrilling, genre-defining third-person combat experience.