"Monster Hunter World: Iceborne Master Edition" is a set containing both the main game and the massive "Iceborne" expansion. New quests, monsters, weapons, armor, story, and the unlocking of an all-new "master rank" await to take your hunting to the next level! Monster Hunter World: Iceborne Master Edition content: - "Monster Hunter: World" (main game) - "Monster Hunter World: Iceborne" (expansion)