Menace from the Deep: Complete Edition
Explore the grim world inspired by Cthulhu Mythos and collect memory fragments to uncover the secret society. Experience the gritty atmosphere through your multiple runs, upgrade your cards to shape unique strategies and most importantly - try not to lose your sanity. FEATURES: - One threat, four answers - four playable heroes (including The Abomination), each with their own unique deck of battle cards and fighting style, - Shape your destiny - various inventory items, battle allies, powerful relic collections and upgrades to make your run more thrilling, - Madness repeats itself - enjoy high replayability with different seeds that will let you master the game, - Truth lies beneath - encounter strange events, uncover dark secrets and recover lost memories, - Expand the insanity - this edition includes “The Rift of Sanity” DLC, featuring a brand new character, allies, items and an additional game act. Additional languages: - Ukrainian (UA/УКРАЇНСЬКА).