Drake Hollow
Welcome to The Hollow, a blighted and dying place, and home to the Drakes. Drakes are the friendly vegetable folk native to these parts, and they need your help. They’re hungry, thirsty, and need a place to sleep. They can - quite literally - die of boredom. It’s on you to save them. Build gardens to provide them with food, wells for water, and yoga balls and puppet shows to keep them entertained. You can even craft treadmills and solar panels to generate power for Tesla coils, electric fences, and other fortifications. You’ll need robust defenses, as you’ll quickly see that The Drakes aren’t the only residents of The Hollow. The Feral have overrun the land, evil creatures that are looking to shred anything happy or good. Battle them one-on-one with a wide array of weapons ranging from tennis rackets to nail guns, bring your friends to lend a hand, and build your defenses so you can take them out without lifting a finger. Travel from region to region, season to season, taking the Drakes and their village with you. Each region is over a square mile of territory to explore, dynamically generated and populated with each passing season. You must balance your time carefully. What supplies are most crucial at any given moment? What does your village need? Metal from the supply caches to build your defenses, or crystals from the blighted regions to grow your Drakes? Prove that you’ve got what it takes to help the Drakes and take back The Hollow.