Gallipoli - Ottoman Empire Edition
Zafer Bizim Olacak! Get Gallipoli as well as two cosmetic equipment packs for the Ottoman Empire, so you’re ready to repel the invaders. Each pack contains two uniform sets, a face and accessory customization options available for the units and cultures of the Ottoman Empire during World War 1. All items are made to represent the actual equipment used in WW1 as closely as possible. Check out the individual packs for more details on what is included.