Garten of Banban 2
Continue where Garten of Banban left off and explore the unexpectedly discovered underground facility! As you may recall, your elevator has crashed so you’re forced to look for another way out. Once again, it’s just you and your trusty drone against the world. Well, not counting the less-than-pleasant residents of the facility. Are you able to uncover the horrifying truth behind this place and escape with your life? Explore the underworld of Banban’s Kindergarten: It turned out Banban’s Kindergarten had a massive underground facility! Who would have thought! Unfortunately, your discovery was a painful one, as your curiosity has led to the crashing of your elevator. You must now explore this new region of the facility that you have landed in, uncover the horrifying truth behind the place, and escape with your life. More friends to make! The potential of making friends in Banban’s Kindergarten is endless! The friends that you made in the first Garten of Banban are a mere fraction of the friends to be made, and now that you are stuck in a much deeper level after the events of the first game, you are sure to make some more friends!