Echoes of the Plum Grove
A new life awaits you in Honeywood! After washing onto the island's shores, you'll find yourself the newly minted owner to a humble plot of land. Pull up your sleeves, grab your tools, and get to work building a farm that will last not only a lifetime, but span generations! Echoes of Plum Grove is a casual, cozy farm simulator where your decisions have consequences! What to plant, what to stock for the winter, and who to befriend will shape not only the town of Honeywood, but the island itself.