Turnip Boy Robs a Bank
Turnip Boy is ready to commit more felonies in this comedic action-adventure game with roguelite elements. This time the career criminal is teaming up with the fearsome Pickled Gang to plan and execute the weirdest heist of all time! Shake down hostages, steal precious valuables, and explore the deep, dark depths and history of the Botanical Bank. To pull off the perfect heist, you’ll need to purchase an array of dangerous and wacky tools from the dark web, including a diamond pickaxe, C4, and a radio jammer. However, bank robbing isn’t easy, so be prepared for intense shootouts with security guards, the police, elite swat teams and more.