Blood West: Gold Edition
Experience everything the wild world of Blood West has to offer with the Gold Edition! This bundle contains the base game and both expansions. Blood West: Scavengers brings the long awaited endless roguelite mode to Blood West! See how long you can survive as you meet familiar friends and old foes in the never ending weird wild west! Blood West: Dead Man’s Promise offers you a new story chapter of immersive stealth FPS action. The course of which will take you to a familiar place at an unfamiliar time. As Twen’s father, you will have to pay your debt to the God of Death and wrangle lost souls for his herald. Be prepared for another Weird West adventure with new eldritch horrors and new weapons to send them back to where they came from.