Blossom Tales II: The Minotaur Prince
Grandpa's latest tale takes you on a journey through haunted forests, pirate shores, and other mysterious lands across a vast open-world! Charming towns, terrible enemies, tricky puzzles, and powerful weapons await you. Enjoy a "story within a story" as Grandpa narrates exciting moments throughout Lily's incredible adventure. Will you help Lily defeat the Minotaur King and save her brother?