Dungeons Of Hinterberg
Welcome to Hinterberg, a new tourist hotspot in the idyllic Austrian Alps! You play as Luisa, a burnt-out law trainee taking a break from her fast-paced corporate life to conquer the Dungeons of Hinterberg. There are plenty of dungeons to find and adventures to be had in Hinterberg – will Luisa be sent packing on her first day, or remain to become a Master Slayer? Only one way to find out… Snowboard down a glacier, zipline through the forest, climb a mountain, or have a coffee by the lake... There’s no shortage of places to discover while you’re out looking for your next dungeon! Monsters lurk around every corner in Hinterberg, and your sword and magic skills are essential for keeping them at bay. Harness the wind, conjure a snowboard out of thin air, or freeze your enemies in a jelly block! Braving a dungeon requires more than just cutting-edge sports gear and a good sword arm: Hinterberg’s dungeons are full of puzzles that will surprise and challenge you. Use your head, your magic skills, and every trick in the book to solve them! Spend your nights forging friendships with the locals and other adventurers! Some of them will help you get stronger or teach you new tricks, others are just here for excitement and selfies... But good relationships don't just make your stay more memorable - they're the key to becoming a better slayer!