STAR WARS Jedi Knight II Jedi Outcast
Rebel mercenary Jedi Kyle Katarn must battle the power - and dangers - of the Force in Star Wars Jedi Outcast. Through a multitude of complex and richly detailed Star Wars environments, players face a variety of powerful enemies and once again fight for the Rebel cause. Armed with the power of the Force and an arsenal of weapons, including a Jedi Knight's signature lightsaber, players hold the fate of the Star Wars galaxy and the destiny of Kyle Katarn in their hands. This game can't be played on Xbox 360.