Carnival Survivors The Parade
Embark on a unique journey in this 2D roguelike-survivor where you control a parade truck, a sound-powered carnival machine full of attitude. Your goal? Recruit musicians with unique abilities, each adding different powers and a new layer to the soundtrack that evolves as your band grows stronger. But beware: hordes of carnival-hating aliens are trying to silence your music. Face increasingly intense waves of enemies, dodge a true bullet hell, and survive colossal bosses who hate the sound of celebration. Across 4 unique cities, unlock over 50 upgrades, craft strategic builds, and make the most of the shop to power up your future runs! Don't let the music stop!