Bundle Of Bands
Bring the music home with three charming and distinct indie games in one bundle. This collection includes Musical Memory: Cats Matching Band, Carnival Survivors The Parade, and Roofcats Band - Suika Style—three colorful experiences that combine catchy soundtracks, adorable style, and easy-to-pick-up gameplay. Build a stage full of musician cats in Musical Memory: Cats Matching Band, where every successful match adds new performers and new layers to the soundtrack across progressively challenging levels. In Carnival Survivors The Parade, take control of a music-powered parade truck, recruit musicians with unique abilities, survive enemy waves, and create powerful builds through upgrades. In Roofcats Band - Suika Style, match feline musicians in a playful rooftop jam session with adaptive music, multiple modes, hand-drawn art, and a mischievous dog stirring up trouble. Whether you are looking for cozy memory gameplay, arcade-style matching, or action-packed survivor chaos, this collection delivers three musical adventures in one bundle.