Shard Squad
Survive an insane army of enemies with a squad of elemental creatures! Recruit new members for your team by defeating the bosses that cross your path, and combine their traits to unlock powerful effects! Unity not only brings strength, it also creates new abilities! MEET THE SHARDS Over 20 Shards can join your squad! Experiment and discover which ones will become your favorites! FORM AN ELEMENTAL SQUAD Choose Shards of Fire, Electric, Water, Nature, and Crystal! Your squad, your rules! Build the team of your dreams to survive the crisis devastating the world of Mellunia! COMBINE TRAITS Each Shard has three distinct traits capable of unlocking powerful abilities and effects! Having more than one creature with the desired trait in your team will increase your squad’s power level! OVERCOME CHALLENGES Unique events and powerful bosses will appear to test your squad’s skills! Overcome these challenges to earn special rewards for your survival!