Full Throttle Remastered
Released by LucasArts in 1995, Full Throttle is a classic graphic adventure game from industry legend Tim Schafer, telling the story of Ben Throttle, the butt-kicking leader of biker gang the Polecats who gets caught up in a tale of Motorcycles, Mayhem, and Murder. Now over 20 years later, Full Throttle is back in a remastered edition featuring all new hand-drawn and 3D high-resolution artwork, with remastered audio and music. 英語版 ※日本語字幕には対応しておりません。