MY HERO ACADEMIA: All’s Justice
SMASH through your enemies in MY HERO ACADEMIA: All's Justice! Take control of spectacular 3v3 battles, and experience U.A. High hero training and the climatic Final War! Dive into a variety of game modes, including "Team Up Mission" where you'll experience hero life as a U.A. High 1-A student in a Virtual Space, "Story Mode" where you can relive the Final War storyline, "Archives Battle Mode" where you can experience past iconic battles, and more! MY HERO ACADEMIA: All's Justice is the super-powered 3D arena fighter where your favorite characters from the My Hero Academia franchise appear in their latest and most powerful forms, framed within a Refined Battle System. A DAY IN THE LIFE OF A HERO Step into the shoes of Deku and Class 1-A students in "Team Up Mission" and tackle training exercises in a Virtual Space! In this original game scenario, form a team with Class 1-A students as your allies and complete various missions and triumph over Villains in an exclusive map! Jump into "Archives Battle" to experience iconic battles across the full story of My Hero Academia and "Hero's Diary" to see never-before-seen character moments! The two modes will be unlocked by completing Team Up Missions. RELIVE THE FINAL WAR STORYLINE Experience the final battle of MY HERO ACADEMIA from a new perspective in MY HERO ACADEMIA: All’s Justice’s story mode. Re-live Bakugo’s fearless stand against All For One, experience Deku’s heroic struggle to bring justice and redemption to his fated foe, and more in a unique and cinematic take on the climactic clash of MY HERO ACADEMIA. THE LARGEST MY HERO ACADEMIA ROSTER Heroes and Villains collide in the gigantic roster of My Hero Academia characters! Play your favorite U.A. Students, including all of Class 1-A, Pro Heroes like Mirko and Best Jeanist, and Villains such as All For One, Shigaraki, and Dabi from across the full story of My Hero Academia, including their final and full-powered versions! UNLEASH YOUR QUIRKS AND POTENTIAL IN FAST-PACED STRATEGIC BATTLES Take control of your favorite U.A. Students, Pro Heroes, and Villains, and utilize their unique Quirks to pummel, blast, and trick your foes. Unleash each character's Quirk like never before by activating “Rising”, which allows attack power, movement speed, and Quirk actions all enhanced. Mix and match your team's Quirks to find synergies and add depth to your tactics and strategies. Chain combos while switching characters to seize victory!