Figment 2: Creed Valley
Figment 2: Creed Valley is an action-adventure game set in the human mind. Nightmares are spreading chaos and have overrun once-peaceful lands. Join Dusty, The Mind’s courage, as you make your way through puzzles, musical boss fights and unique environments. Face your fears head-on. Nightmares have shattered the Moral Compass, making The Mind unable to function properly. Dusty and his ever-optimistic sidekick, Piper, must travel to Creed Valley, where The Mind’s ideals are formed to restore peace. A journey filled with musical showdowns and mind-bending puzzles awaits.