Them's Fightin' Herds
Them’s Fightin’ Herds is a 2D fighting game featuring a cast of adorable animals designed by acclaimed cartoon producer Lauren Faust. Beneath the cute and cuddly surface, a serious fighter awaits! Key Features ● Streamlined Combat - 4-button fighting mechanics, magic system, enhanced super attack, and juggle decay to prevent infinite combos. ● Story Mode - An episodic adventure filled with exploration, combat challenges, minigames, and boss fights! ● Local Versus and Online Matchmaking - Fight opponents offline or battle across the globe with GGPO’s powerful rollback netcode. ● Tutorial and Training Modes – Learn the ropes with combo trials and guided tutorials, practice combos in the data-rich training room, and view replays from your matches! ● Pixel Lobby - Unlock accessories, customize your avatar, and explore a top-down visual lobby with other players online. ● Dynamic Music System - Rockin' battle music adapts to the characters to make every match feel like a clash of champions.