Day of the Tentacle Remastered
Originally released by LucasArts in 1993 as a sequel to Ron Gilbert’s ground breaking Maniac Mansion, Day of the Tentacle is a mind-bending, time travel, cartoon puzzle adventure game in which three unlikely friends work together to prevent an evil mutated purple tentacle from taking over the world! Over twenty years later, Day of the Tentacle is back in a remastered edition that features all new hand-drawn, high resolution artwork, with remastered audio, music and sound effects. Voice only available in English and German. 英語版 ※日本語字幕には対応しておりません。