Into the Pit
As members of a family of lore-hunting mystics, you and your cousin Luridia separately wander the land following rumors of occult power. After discovering a demonic pit in a nearby village, Luridia’s once prolific letters grow silent. Something has gone terribly wrong. Now it is up to you to journey to the desolate hamlet under dark eldritch skies. What did Luridia discover? And what great power has this village unearthed?