Marsupilami 2 – Salsa Palombia
Will you be able to follow the rhythm… or fall victim to the cursed dance? A strange melody has swept across Palombia… and all the animals have suddenly started dancing, leaving chaos in their wake! The creature behind this crazy beat is none other than the Mummy Queen, back from the Land of the Dead with her minions to play a cursed concert with a calamitous crescendo. Help the Marsupilamis save Palombia from the Mummy Queen and her minions! A Fast-Paced 2D Platformer Journey through four vibrant worlds in this high-energy platformer! From the colourful jungle to the bustling city, find the clues to the Mummy Queen's hideout. Take on increasingly more intense challenges leading to the ultimate showdown against the Mummy Queen. 3 Marsupilamis, 3 Abilities Master the unique abilities of each Marsupilami. Switch characters to soar through the air, punch enemies, or leap across obstacles, and explore the different levels' secrets. Choose your Marsupilami wisely, and you might uncover a hidden level! Experience the Adventure Together in Local Co-Op Play the adventure with a friend or on your own and take on the Battle Dojos' challenges and the competitive minigames designed for friendly rivalries. Dive Into a Vibrant, Colourful Universe Faithful to the Marsupilami Licence Explore unforgettable environments, face memorable bosses, and uncover hidden levels, all set within a fast-paced, fun atmosphere for the whole family.