I AM THE HERO
I Am The Hero is a pixel art, beat 'em up, fighting game that tells the story of a "Hero" with a glorious but mysterious past. Is he the hero he thinks he is or is there a another side to this legendary figure? Enjoy fast paced, retro action inspired by modern and old-school classics. I Am The Hero will give you shot of nostalgia and adrenaline that you’ve been crazing. So what are you waiting for? It’s time to join the fight!