Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse
Be the Zombie. Kick A** and Take Brains. It’s 1959 and the city of Punchbowl, PA, is a beacon of progress and ideal living. Show the living that law and order are no match for a dead man on a mission. Your boyfriend’s back Maggie and Punchbowl is gonna be in trouble!